با تأکید رئیس مرکز تحقیقات کرمانشاه بر همافزایی و ارتقای بهرهوری اجرایی؛
جلسه شورای هماهنگی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی کرمانشاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه، نشست شورای هماهنگی این مرکز روز شنبه ۳۰ خردادماه ۱۴۰۵، به منظور بررسی اولویتهای پژوهشی و اجرایی در سالن جلسات شهید محسن رضایی تشکیل شد.
این جلسه با سخنرانی جلال قادری، رئیس مرکز تحقیقات کرمانشاه آغاز شد. وی در ابتدای این نشست ضمن تأکید بر جایگاه ایستگاههای تحقیقاتی به عنوان بازوان اصلی مرکز، اظهار داشت: «مدیریت بهینه منابع، ارتقای بهرهوری و انضباط مالی و عملیاتی، اولویتهای اصلی ما در سال جاری است. تمامی بخشها و ایستگاهها باید در یک راستا و با همافزایی کامل، برای تحقق اهداف کلان مرکز و سازمان تات تلاش کنند.»
جلال قادری با اشاره به اهمیت پروژههای جاری در ایستگاهها، افزود: «رصد دقیق عملکردها و رفع موانع پیشروی محققان و همکاران در ایستگاهها، وظیفه مدیران است تا از این طریق شاهد اثربخشی بیشتر یافتههای علمی در مزارع کشاورزان استان باشیم.»
در ادامه این نشست، معاونین مرکز، مسئول حراست و مسئولین ایستگاههای تحقیقاتی به بیان دیدگاهها، گزارش عملکردها و مشکلات موجود در حوزه کاری خود پرداختند. حاضران در جلسه بر ضرورت تقویت ارتباطات بینبخشی، تسریع در فرآیندهای اداری و همچنین حفاظت از سرمایههای ملی، ژنتیکی و پژوهشی مرکز تأکید کردند.
مسئول حراست مرکز نیز با تأکید بر اهمیت صیانت از دستاوردهای علمی و نظارت دقیق بر اماکن تحت پوشش، خواستار رعایت حداکثری دستورالعملهای حفاظتی در تمامی سطوح ایستگاهها شد.
در پایان، مقرر گردید با برگزاری مستمر جلسات شورای هماهنگی، روند اجرای مصوبات به صورت دقیق پایش شده و وحدت رویه در اقدامات اجرایی به عنوان یک اصل اساسی در پیشبرد برنامههای مرکز مدنظر قرار گیرد.
در پایان، بر لزوم وحدت رویه در اقدامات اجرایی تأکید شد و مقرر گردید با برگزاری مستمر این جلسات، هماهنگی میان معاونتها و مسئولین ایستگاهها برای تحقق اهداف کلان مرکز و سازمان تات در استان کرمانشاه، بیش از پیش تقویت گردد.
